Sejenak di SK Bandar Tasik Kesuma

BERANANG. 20 Julai 2012. Seramai 387 orang murid dari 10 kelas Sekolah Kebangsaan Bandar Tasik Kesuma hari mendengar ceramah Motivasi Kecemerlangan UPSR.

Pihak sekolah, menjemput saya untuk memberikan ceramah ini sekitar 1 jam.


Untuk rekod,tahun 2004, saya pernah berada di sini selama 3 bulan dalam program praktikum Bimbingan dan Kaunseling bagi mata pelajaran Major, manakala Bahasa Melayu sebagai Minor.

Saya diberikan kelas hujung tahun 2 untuk mengajar. Seorang murid yang nakal waktu itu namanya Sarven telah membuat saya hampir-hampir di fiil kan oleh pensyarah mata pelajaran minor.

En.Razif, Ustaz Asri, Puan Azlinda Abu, En.Syukor, Puan Sa'diah dan ramai lagi masih saya ingat. 
Cuma ada beberapa nama yang sudah mulai hilang dari ingatan, tengok wajah masih ingat lagi, itu guru SK BTK.


Dewan Terbuka 





 Terima Kasih semua guru-guru dan murid-murid atas perhatian semasa ceramah tadi.

Sehabis ceramah, guru di belakang menegur, hai...ingat tak ingat kami dah... Eh eh...ingat lagi la balas saya.

Comments

Popular posts from this blog

SK Dusun Tua, Sekolah Tertua Daerah Hulu Langat

Dulu Dusun Kini Taman

SMK Kajang Utama